Salesdock integraties: productrechten
Incident Report for Salesdock
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Nov 01, 2023 - 16:11 CET
Monitoring
Maak je gebruik van een Salesdock integratie (dus werk je samen met iemand die op een eigen Salesdock omgeving werkt) en ben jij de ontvanger van de producten? Dan kan het in bepaalde gevallen zijn voorgekomen dat productrechten zijn uitgezet op de ontvangende omgeving (dus niet bij degene die de producten aanbiedt). Via account>organisaties>organisatie openen>productrechten of via producten>product openen>bereik kun je de rechten weer aanzetten voor de desbetreffende verkooporganisaties. Het advies is om dit te controleren. Dit incident is opgelost voor nieuwe synchronisaties, dus het probleem zal vanaf nu niet meer plaatsvinden.

Let op en nogmaals: dit geldt alleen als je producten bij een Salesdock omgeving ophaalt, niet als je zelf de degene bent die de producten openstelt binnen een koppeling. Kom je er niet uit of heb je vragen? Mail dan naar support@salesdock.nl.
Posted Nov 01, 2023 - 13:11 CET
This incident affected: Integraties.